Tuesday, June 29, 2010

The Result

sementara menunggu jawapan semua benda aku buat, keluar, happy kan kawan-kawan, duduk rumah, bangun lambat, cari kerja lain, melepak, tengok bola, merewang dan macam-macam lagilah..

tapi lepas dapat jawapan yang aku tak dapat menjadi apa yang semua orang doakan ada pulak komen pedas aku terima dan benda tu sangat sentap! 'pergi la cari kerja, dah menyampah aku tengok ko macam ni'..owh yes! now i know apa yang bermain kat fikiran ko! aku kalu berkawan tak suka nak sentuh hal peribadi pasal gf , bf, skandal or apa-apa berkaitan maksiat seangkatannya..even kerja! aku tak heran pun semua tu..but once orang cakap pasal aku maka aku takkan bertoleh lagi memandang tinggi kat orang tu..

Finaz dah bersalin, semua orang exited, semua orang beli hadiah, semua orang bagi ucapan tapi aku? doakan dalam senyap..i dont need all but i need 'us'! miss that moment...our new baby girl!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!