Thursday, July 1, 2010

My name is Tasha

banyak nama baru yang di cadangkan oleh auntie and uncle untuk baby Finaz..Shasha Natasha, Isabella, Angelina Ferrari, Ramona, Saodah dan yang paling penting itu semua nama hanjengan yang Finaz sume salu panggil aku..burit! nama baby belum ada lagi..tunggu lah ye..nanti aku umumkan kat dalam ni untuk tatapan manusia-manusia yang di buang daerah...

hari ni adik aku main futsal, yang lelaki dan ketiada keraguan str8 nye tu, alkisah bedebah nye dia tido dalam toilet! bapak aku jenuh memekik macam tarzan tapi xde jawapan.. ketuk punya ketuk rupa-rupanya dia tido! boley tak macam tu? aku hiba sangat dengan kejadian tersebut..tersentuh dengan nya..nak mampos?!

hari jugak bawak 'anak-anak' kesayangan mak aku ke KLCC, dorang tengok wayang dan aku pergi merewang..bosan plak bila tetiap mingu tengok wayang je dan paling aku tak boleh terima jiwa bila dorang tengok cerita ZOO! ok xper, janji bukan duit aku dibazirkan..

one more thing, my dearest junior Hani kata Ombak Rindu nak keluar filem! har har har...aku confirm akan tengok! novel tu dari aku form 5 aku dah baca..akhirnya!!!

my fashion view , aku rasa style hip hop akan kembali semula menguasai industri fesyen, aku tak rasa style seluar kecik bawah akan bertahan lama..so what? my dear Queen of Coach, nanti akak buat sumtin untuk mengubat rindu Coach anda...

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!