Wednesday, July 14, 2010

Rindu I tak?

walaupun aku tidak dapat mengahwini putera raja dari Parsi tetapi aku masih boleh hidup dengan penuh glamour! now, aku berjaya menutup mulut loji2 pantai dalam yang pernah menghina aku sebab 'bosan tengok muka aku hari2'..owh yeah? no matter what Allah tu maha adil, hari ni ko kat atas belum tentu ko akan kat atas selama-lamanya!

walaupun aku bergelar princess(gelaran tidak rasmi) aku harus bekerja sebab nak shopping raya, hengat duit belanjawan bapak aku bg cukup? nan adoooo ada la..aku dah list kan apa yang aku patut guna dengan duit2 tu, semua nya bernilai! so sesiapa yang ajak ke arah pembaziran tu boleh la ajak aku confiem aku tak pergi..FYI, aku dah lama tak beli baju baru..duit habis kat? enjoy,lepak, club and all...

separuh jiwa dan masa dah berada di tempat kerja, bukan tak de masa untuk peminat tapi peminat harus faham keadaan i sebagai celebriti..i kene bahagikan masa untuk puak berhaluan kiri, berhaluan kanan, berhaluan depan tidak dilupakan berhaluan belakang..walaupun kawan2 come and go aku dah tak heran, dah tak reti nak guna ayat sedih meraung atas tilam sebab gado dengan kawan, pelizz!!!

reunion holiday untuk hanak-hanak hayam aku, yes! tempat dah hampir di booking, dah survey segala benda, budget sedang di kira, aktiviti sedang di atur..motif utama program adalah untuk menyatukan mana-mana kawan yang tak mengaku kawan tapi kat belakang "dia kerja apa? gaji berapa? bf dia sehat? ko tak lepak dgn dia ker?" soalan lazim namanya...aku ajak semua, semua!! sapa xnak pergi aku paham dan sesiapa yang pergi aku sangat-sangat mengalukan nye...time trip ni waktu birthday aku...hahahahahahahahaha...dengan harapan aku di belanja la kan?

p/s : sabtu ahad je tau cari i...

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!