Thursday, July 8, 2010

Mercedes Lama

aku dah penat nak gelak, nak mengeluh, nak marah and nak bercerita pasal orang..
tapi kalu aku senyap ramai pulak tertanya-tanya dimanakah aku sebagai celebriti..
bukan femes tapi terkenal..aku bukan kak nam or kak joyah yang sibuk cerita berapa helai bulu pantat yang ada kat korang tapi this is fun!

aku tergamam, bekas kawan lama mesej kawan lama ucap tahniah, mana pergi ego manusia itu yang kononnya boleh hidup tanpa kawan-kawan? maklumlah dah ada bf kan, so kawan2 ni xde fungsi, kalu lagu stacy pakai buang tu untuk bf dia tapi ini khas kawan-kawan nya..pasal mulut badan binasa, cakap tak pikir orand sekeliling, tak pernah nak jaga hati kawan baik, buat keputusan macam otak monyet..now rasakan bila hidup sendirian xde kawan..

aku rasa xde wartawan nak buat liputan macam aku walaupun aku melalak buat suara suprani kat Bukit Bintang, catwalk kasut kakak angkat gaga kat Pavi tapi aku pelik, bila aku keluar dengan sesiapa je mesti ada mulut jahat yang suruh taubat! eyh hello, aku taubat ke korang taubat, sorry aku tak makan kawan-kawan, kaum sejenis apatah lagi, tak kesah la kapel tak songsang pon tapi apakan dayakan kalu dah tong dram bertemu stick nye...

ini kisah sedih, cerita benar dan bukan syirik, ada kawan lelaki , dia ada gf, gf dia sial, pukimak, perangai macam berok, tak kenang budi, lahanat dan segala ayat zionis firaun untuk pompuan tu..bayangkan kalu ada bf yang kerja elok, master holder, bijak, kuat sembahyang, penyabar, educated tapi di buang macam tu je sebab ada orang ketiga..ha! itulah namanya malapetaka bak kata sheila rosli dalam cerita diva popular! entah la dunia sekarng ni, nak kiamat pun?

isnin ni start kerje!!!!! PJ area..alhamdulillah..lama dah dok umah jd PA kepada kawan-kawan..boleh la beli hadiah untuk diri sendiri masa birthday nnt..tahun lepas aku tak beli hadiah untuk diri aku pun but this year aku berazam untuk beli kasut yang aku paling minat!!! moga-moga dapat la tutup mulut anjenk-anjenk yang dok menyalak kat keliling aku ni..

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!