Friday, July 2, 2010

Amal Jariah

amal jariah untk fahaman aku ialah sesi Kurin dan Nurul akan keluar setiap hujung bulan untuk belanja aku, maksudnya kitorng akan lepak dinner or maybe ke club together..sesi untuk julai baru sahaja selesai..tradisi sangat la benda untuk setiap bulan bagai melaburkan duit kepada wanita jelita yang baru sahaja di tinggalkan suami nye bagi membesarkan anak-anak yang masih kecil! not just Nurul, dulu Finaz pun akan belanja aku every month kat 7 eleven..aiskrim, keropok or maybe benda benda bodoh-bodoh pun jadi..sumpah aku tak harapkan tapi itulah balasan bila kita baik dengan orang..that is why aku tak perlukan partner dalam hidup aku sebab rimas, semak, gelabah sume ada..taknak la tragedi hantuk kepala kat dinding, kelar leher or ugut mengugut ni berlaku kat aku..simpanggg! tapi kalu dah ada depan mata apa salah nye..sapu sajorkkk!!

her name now is Isabella Aqila Zafril! what a name! dalam ni penuh cerita pasal this baby..sekrang dia dah ada kat muka bumi dikelilingi belia yang berwawasan seperti kami..tak sabar nak tengok dia besar! makna nya aku kene back off, attention finaz pada aku dah tak macam dulu..dah tak boleh nak melalak, merengek, menyundal, bersenggama dengan dia lagi..im gonna have my own life now..nak taknak kene terima..

Thank a lot to Nurul and baby K

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!