Sunday, July 4, 2010

Psycho Pukimak

cerita bermula disini, aku keluar lepak gembira riang raya aidilfitri, yes! kali ni xde maaf zahar batin tapi puki zahir batin! hamek! mula-mula keluar exited nak jumpa husband lepak teman dia makan kat Curve, tunggu haiwan-haiwan peliharaan lain datang bagi memeriahkan majlis..walaupun sunday night tapi everyday macam friday night! dapat jemputan untuk menghiburkan joyah-joyah salih dari Holand di Changkat, apa lagi teros berangkut! mood still exited dapat lepak, chill, mabuk teh ais, borak-borak, ronggeng and all...

tetiba putera pujaan aku datang nak lepak, borak punya borak sampai kepada topik yang aku betul-betul geram! aku rasa macam nak lastik telur bapak psycho tu! aku harap dia baca benda ni sebab hobi yang mak dia turunkan dari keturunan dia ialah stalk orng! fine, kawan aku dah ckup merana hidup berpasangan dengan dia tapi jangan la sampai aku yang dah sedia femes ni termasuk sekali! dia tu mmg psycho tahap hanjenk jalanan makan sampah, bodoh hodoh macam pukimak dia! rupanya dia guna fake account untuk chat dengan aku, tanya soalan-soalan horny dengan harpan aku akan bg jawapan "YES,I NAK MAIN DENGAN U" oh my fucking gay!! dia ingat aku sehina manusia macam dia yang sanggup lagakan orng? eh, purliz la aku tak heran bf ko yang capang tu, kalau dah nama pun kawan maknanya kawan bukan kawan yang stok nak bayar bil air hawau! aku yakin dia aca benda ni, aku sangat yakin! kesian la belajar tinggi, kerja elok tapi perangai macam babi! aku memang dah tahap geram yang teramat sangat, jangan sampai aku hempok muka kau guna kayu besbol!

aku tak guna pantat mak ko nak beranak, so jangan sibuk hal aku, jangan sampai aku meroyan! ko siap mr E! ko akan dapat dengan aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LAST WARNING, STAY AWAY FROM ME ANAK HARAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. Ya ampun !!!!! Ratu kebaya dah mengamuk...habislah manusia durjana itu

    ReplyDelete
  2. aiyooohhh....marah gaban out of ctrl dh nie! urut2 sket dada tu sayang....kasi cool...

    ReplyDelete

jangan komen kalu tak paham!