Friday, July 16, 2010

Nak tido aje!!

kalu aku anak orang kaya kan bagus, anak tauke babi ke, balak ke...
tak payah nak nak keje macam sekrng ni, otak aku mcm nak pecah! tersumbat mcm banyak sampah..

penat hari2 kene balik kul 8 bukan waktu pulang kerja pukul 6 tepat! mengadap komputer tapi xboleh nak online padahal ada internet! bak kata kak azza : akak tak sempat nak bosan dik keje kat sini..BUSY memanjang!

aku belajar masscom tapi keje bank? pelik kan? xde passion lansung nak keje tapi mengenangkan gaji yang berzillion tu maka aku gigihkan kerja jugak..
kerja nya ialah menjaga akaun pemegang kad credit dari Malaysia and soon SINGAPORE! tak berpeluh celah cepet aku? aku terdengar satu berita mengatakan 700 RIBU credit kad telah di keluarkan di SINGAPORE!! sapa nak jawab??? taufik batisha mungkin? kalau tahan teroskan kalu tak agak2 aku dah hampir nak expired aku blahhhh..hahaha...bertahan!!!

congrats to kak ina@ so called cousin sebab dah macam anak mak aku, dapat baby baru bernama Erfad! sedap kan? maka lepas ni kindergarden tingkat 9 akan lebih meriah dengan suara tarzan cik Aisyah! cucu2 yang buas tapi cute belaka!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!