Saturday, July 3, 2010

Malaysia? Tak la Vegas!

my god! aku tak tau nak cakap dan gambarkan dengan kata-kata bagaimana keadaan Malaysia sekrng yang sangat sejuk! dalam masa 5-6 jam aku dah kencing more then sepuluh kali! dah boleh dah kot tukar alamat No5 Jalan Jamban mungkin? bawak tilam bantal periuk dapur gas semua..alkisah nye tengok cerita pak Cruise dengan Cameron Zud Diaz td, ala cite omputih tembak-tembak tu..best! dari sejuta bintang aku bg 1.5 juta! tak sangka pak Cruise boleh berlakon bergetah macam tu..xde la taste dah tapi boleh la kalu dah terdesak kan? hahahhaa..persoalannya dia kat aku ker? aku nak ucapkan tahniah kepada peminat-peminat fanatik bola sebab dorng best!! mana nak tengok rakyat Malaysia semangat macam ni? masa ulang tahun merdeka negara pun belum tentu dorng nak menjerit macam pontianak....aku tau mesti pontianak tu buat pusingan U kalu dia nak lalu tempat orng tengok bola siap teros resign jadi pontianak!

misi sekrang ialah mencari tempat berdansa bagi melepaskan gian beraksi di khalayak ramai! kepada askar2 batalon 1 berpangkalan di PJ, Bangsar, Gombak dan Sentul marilah kita bersama-sama merapatkan silaturahim ke tempat itu! aku nak menari lagu WAKA WAKA macam Shakira!!!!! kalu xde lagu tu aku nak request...

1 comment:

  1. cameron diaz nampak tua la dlm movie tu kannn?? tom cruise sekiut anak dia...hehe..luv d entri abang! clap^clap^

    ReplyDelete

jangan komen kalu tak paham!