Saturday, July 17, 2010

Legasi

buat selama-lamanya aku sangat suka pada legasi gol dan gincu, legasi Fazura,Sazzy Falak, Maya Karin dan diva yang seangkatan dengan nya..aku lagi taksub kepada dunia glamor yang bergaya instead of bergambar ala-ala 'KAMI'..hhahahaa..sorry aku tak minat legasi tu dan seangkatanya..dari dulu sampai sekrang minat Rnb,Keroncong, rock kapak, jazz and ghazal..bukan dari underground muzik ke Rnb or house muzik! aku teruja dengan style budak-budak bawah umur yang semakin advance dengan stylo mylo..dulu waktu sekolah aku takde kesempatan nak pakai macam2 tu or even now..lagi best kalu pakai t-shirt dengan short jeans pastu pakai selipar..tungu eh aku nak kumpul balik koleksi almari aku..

dari dulu minat sheila majid, ziana zain, siti nurhaliza, aishah, francisca peter, hettykosendang, KD, ruth suhanaya dan ada beberapa penyanyi lain yang pernah berparty dengan aku..itulah nama2 yang forever and ever! jangan terkilan kenapa aku tak minat usher, Placebo, wonder girls and ....

aku minat bersosialis di majlis keramaian tapi bukan majlis berdadah! mabuk-mabuk pun tak minat tapi suka..suka sebab tengok orang happy sampai lupa masalah..

*mak rindu ko la nok!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!