Thursday, July 22, 2010

Opis Lagi

aku tak keluar rumah, jarang online so tak tahu apa yang berlaku kat luar sane, FB or myspace or even YM jarang dah online kecuali betol-betol ada MOOD! akibat dah tak keluar, aku tak tau ada kawan bercerai,kawan kene hepok dengan kayu besbol ,berita wanita kene ikat kat dalam semak sebab tak baca surat khabar or tengok TV! trajis kan?

bila dah bz keje dah xde masa terluang nak mesej tanya khabar kawan sampai ada orang kata 'nok, ko sombong la bila dah kerja' owh MY FUCKIN G A Y! so N O T la!!! untuk anda yang tersayang kawan dijulang di tetek jula juli bintang sejuta, kalau nak lepak mesej je la okay?

since kamera dan buku nota part time job aku menjadi wartawan dah tak berfungsi cerita la pasal kerja, semalam kak Nadia dah resign! sedih nya, sapa nak teman aku makan nasi lemak pagi-pagi, sapa nak beli pisang dengn keropok lekor kat bawah ofis, gelas sapa aku nak pinjam nak buat air, dah xde sapa nak jadi tempat aku lepas geram..sebelah aku dah kosong! rinduuuuu nyeeee kat dia!!!!! siapa lagi jugak la nak ajar aku bahasa Terengganu...hahahahahahahaha

bulan depan ada vacation company buat, yang azab sedih berhabuk nye trip ke KUALA SELANGOR!! zedey la, tak dapat aku bayangkan trip ke sana, one of the destination ialah kampung kelip-kelip yang aku pergi dengan Prince(s) and Princess(s) aku dulu...yang penting duit aku tak usik ye dak? yang paling mendorong aku pergi ialah abang Khairul!!! jeng-jeng-jeng..siapa dia tu? nak siasat tak? hari-hari lepak table dia, walaupun dah berbini aku tetap memuja gigi nya yang putih!!!!!

hari pertama tak pecah lobang, hari kedua pecah sikit, hari ketiga dah pecah dan hari-hari seterosnya teros jadi EPOK! hampir ye terkantoi, tetiba ter bitchwalk plak kat dalam opis..matilah aku!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!