Monday, July 5, 2010

Psycho - 2

AKU PUAS HATI! dia pikir di punya psycho je? aku punya psycho dia tak tak pikir? untuk membersihkan nama FRIMAVADONA @ Cameron Zud Diaz, aku add dia kat FB..menggelupur hantar msj tanya 'do M*** ask u to add me?' aku cakap tak! aku sendiri nak add dia, biar dia rasa apa menggelabah aku nak add dia padahal dia tahu aku benci gila kat dia! kene la sekolah dengan cikgu yang ada diploma je ni, sedap ke macam tu? aku cakap, aku tak kesah dia siapa, pakai kereta apa, umur berapa, dapat sijil pyscho dari lorong pelacuran mane..aku siap bg ayat 'puitis' lagi " i ni dah femes, so jangan nak naik kan lagi rating populariti i" kalu tak sentap tu maknannya memang teramat bahlol lah itu manusia..

kalu dia nak samakan aku dengan partner dia, owh zory dia sangat silap! dia tu act nobel macam tak pernah buat silap, tak pernah main belakang, tak pernah bercinta dengan kaum sejenis! ha, sentap?! aku pedulik apa?! janji masa aku kecik berak aku bukan emak dia yang basuh!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!