Thursday, June 17, 2010

I atas cruise ni

Aku kat atas cruise ni, Super Virgo! thanks to them yang bagi aku gelak mengilai semula setelah lama aku lepak tapi gelak plastik..everyday like talk serius matter..no jokes, no noti talk but mencarut is a must untuk aku! Them merujuk kepada kak jas and frens, lama tak lepak dengan spesis sesarang ni..pondan, bapok, kak nyah, kak nok and for sure epok-epok..biasalah kalu jumpa geng kan confirm-confirm akan cerita hal-hal persatuan dan hal ehwal ahli..wut a day la hari ni..

bukan salah pun nak cakap benda2 serius tapi aku dah bosan la asyik2 cerita benda yang sama, kalu tak mengumpat mesti sesi luah perasaan..aku bukan tak suke but i need my self to be who i am yang macam beberapa tahun lepas! aku pernah tergelak tanpa henti sampai perut aku senak dan aku tak boleh tido sebab tak boleh tido..itu lah terjadi kesah yang aku benak bila belajar sebab gelak je mamanjang..time tu mmg orng kata kalu ada masalah memang boleh hilang la seolah-olah aku baru balik dari club tapi mabuk!

aku terdengar ayat cruise tadi, mmg berazam nak simpan duit holiday atas cruise ala-ala fazura and maya karin dalam itu..i just feel happy when semua kawan2 lama aku dah kembali kepada aku..jumpa, lepak, gelak, share pengalaman dan paling penting sewel! aku rasa macam harapan baru yang datang dalam hidup aku..statement tu mencarut tapi ada aku kesah?

cerita tentang kami ber3 yang sangat rapat di zaman sekolah yang suka dior, shopping fiorucci, nine west, bawak paper beg DKNY berlambak2 kat OU and fav place dome klcc..we are back la wei!! sabar eh mahayam, asst mahayam dan hanak hayam beraksi semula di KLCC!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!