Sunday, June 20, 2010

Benci berperasaan begini

aku benci bila ada perasaan menunggu jawapan yang sangat tak tahu dan tak banyangan sama ada dapat atau tidak..hujung mingu tanpa family sebab busy dengan itu dan ini..dari pagi sampai petang sampai ke malam dan tgh malam..hurm..aku akan bagi tau apa aku buat bila sampai waktu nye...

lepak pun tak habis-habis dengan orang yang sama..only close frens dan xde masa nak jumpa kawan sepuluh tahun yang tak jumpa tetiba mengaku bestfren masa sekolah..keji tak? masa bila entah masa hingus-hingus dulu pandai apa tu bestfren even gf or bf pon aku xde...tak layan orang kaki propa ni..sorry k?

THANKS KEPADA FINAZ, EQA, ABBY, IS, KOREX, EMAD, AFFA, AWIN, NURUL dan terutama kat ibu yang support gila-gila apa yang aku buat..once i got call from them thts it..semua benda akan berubah...aku xkan lupakan korang yang support aku!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!