Thursday, June 3, 2010

Can't Be Tamed

aku bukan tak boleh di jinakkan tapi aku tak suke di jinak kan..suke menjadi liar se liar haiwan di hutan belantara walaupun aku bukan binatang sebenarnya..

watpe nak jadi jinak walhal dalam hati memberontak, betol tak? semalam aku chat dengan Miley Cyrus, dia kirim salam kat LOVERS aku which is not the losers yang ala-ala peserta Paris Hilton's my new BFF reality show program..dia nasihatkan aku jangan berkawan dengan Firaun tetapi mesti berkawan dengan the Cleopatra(s) ( of koz loverS aku)!

cerita terbaru dari aku yang hidup dalam dunia fantasi ni ialah, aku baru sahaja menganbil sijil SPM kt sekolah menengah tercinta..hiba rasa hati bila terkenangkan masa sekolah aku yang skema dan anti sosial dulu..aku ada 3 kawan je yang sangat rapat - shahril, dayah dan wawa! lepas shahril habis sekolah dan wawa pindah, dayah kawan sekantin aku, seponteng dan se boyfren..aku pedulik orang nak kata aku sombong, berlagak, tak campur orang dan paling penting berangan! tak kesah pon!

besok aku nak balik kampung, mengadap seri paduka nyai aku yang murka terhadap cucunya, sebelum di sumpag menjadi katak, baik aku pulang mengadap beliau..dah lama tak balik kampung naik bus! tapi aku lemah bila jalan jejauh dengan penghawa dingin yang kuat! sure aku akan muntah..

kepada kak gina, blog awak adalah pengubat rindu..orang jauh yang entah bila akan ketemu semula..

p/s : nak tau tak, encik bomba rumah i buat announcement, katanya ada tanah runtuh kat Travers! i sebagai wartawan bebas, akan membuat liputan terhadap kejadian yang berlaku..jangan marah kalu akak datang pakai songket merah!

1 comment:

  1. Nok
    Sini dah pukul 3 pagi, mak mimpi kat ko la, jalan-jalan kat KLCC

    ReplyDelete

jangan komen kalu tak paham!