Wednesday, June 23, 2010

Mengeluh

haish! aku ni tak minat bola tapi terpaksa jugak terjebak tengok bola hampir setiap hari..dah tak tau apa nak buat sebab itu je cara aku nak jumpa kawan dan lupakan pasal 1 perkara yang boleh buat aku runsing sampai 3 hari sekali berak..signal dia senang je, kalu senang hati aku akan berak setiap hari kalu susah hati maknanya tak berak..

berbalik kepada cerita bola yang konon-kononnya aku minat sebab terjebak setiap hari menonton benda tu, aku bosan, tak tau nak sokong yang mana, tak tau nama pemain, tak tau siaz sepender penjaga gol, negara mana yang beraksi dan port yang tetap nak tengok bola..penat jadi poser tengok bola padahal 1 pun tak paham..

al kisah tengok bola jadi sesi berangan antara aku dengan eqa..birthday kami dekat, jadi plan apa nak buat, bajet beribu-ribu, grand dan paling penting vogue! pedulik plak aku orang nak kata aku berangan kan? dah nama pun berangan! apa yang di angankan ialah : on birthday aku, aku nak buat kat pool, aku nak banyak belon putih, tetamu 30 orang sahaja, ada show pondan memeriahkan majlis, tetamu kene pakai baju yang glamor dan aku akan menempah baju khas dari Paris!

bosan berangan dengan MP3 sambil di tonton pakcik-pakcik yang tak pernah tengok pondan miming kat kedai makan..entah-entah kat belakang aku lagi la kaki miming siap drag lagi! hahahaha

mungkin bulan 7 akan ke Tioman tetatpi bergantung kepada belanjawan negara Zimbabwe sebab aku rasa belanjawan negara dia dengan aku sama je kot? gambar baru akan menyusul! aku dah botak kembali demi menyahut cabaran untuk memasuki akedemi polis! jangan tertipu...

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!