Monday, June 28, 2010

Wink!

hye, hari yang penat menemankan Prince ke sane ke mari bermula dengan Pavi pada hari ahad..dia ada boyfriend tapi bf dia bz so aku sebagai part time bf dia menemankan dia ke sana dan ke mari..hari yang betol-betol menguji kesabran aku sebagai sahabat kepada ibu merandung di mana ada pulak gemok yang feeling-feeling diva hawus bersama kakak sepupu merangkap pencacah najis nye pergi membeli belah untuk 1 program yang di kendalikan company Prince..muka stok jenglot leher tak bedung punya panjang, pastu muka tak plak macam belalang yang kene rogol dengan gajah ada hati nak feeling-feeling diva tersohor ala-ala frimavadona Sharifah Aini..aku pikirkan dia adalah orang yang Prince handle kalu tak sure kene ludah peluru dengan aku..nasib baik dia tak datang hari ni kalu tak sure lepas majlis aku dah tembak muka dia dari jarak dekat! huh! puas hati aku..boleh tak masa hari majlis tu ada kejadian toyol curi duit? aku musykil pasal benda ni..

besok adalah hari besar untuk 2nd 'family' aku..Finaz bakal bersalin so gudluck for both of them..aku dengan kartun, abby, korex dan emad akan menggegarkan hospital dengan party besar besaran bagi menyambut bayi mereka tapi sebelum tu kami akan menyumbangkan suara merdu kami di kotak merah sempena meraikan hari kawan-kawan sedunia...bodoh!!!!!!!!

1 comment:

  1. Dek Non,
    Mak rindu dengan butik-butik yang mahal-mahal dan ternama especially rumah kedua mak, COACH...tolong ler snapkan sikit gambar-gambar tu

    ReplyDelete

jangan komen kalu tak paham!