Wednesday, June 9, 2010

Paranoid

terus terang, aku tak nak jadi bodoh, mengharapkan sesuatu yang tak mungkin jadi walaupun dah cuba berkali-kali sebab aku tau aku tak kan berjaya dapat..aku bercakap bukan sebab aku putus harap tapi aku belajar dari pengalaman..banyak sangat! aku tunggu-tunggu-tunggu tapi takde hasil..

apa aku kesah dengan benda2 tu semua? yes! aku nampak bodoh mencarot tanpa tajuk cerita..tht's aku tak nak jadi paranoid! jadi bodoh, pikir yang bukan-bukan pastu harap benda yang yang tak kan jadi..seolah-olah aku berangan akan berkahwin dengan David Bek, ber dating dengan Prince Edward..macam tu?

walaupun aku suka fantasi tapi aku juga berminat tentang realiti! aku tak kerja, takde duit, lepak almost everyday..the latest : karok 2 kali semingu dengan si comel Iwan, Kartun and Korex..harini karok lagi sebab dah bosan dengan life bangsawan yang duduk Starbucks like almost everyday, tak kesah la KTV pon KTV..bukan banyak duit pon nak pg Redbox..

ye! aku mengaku aku rindu sangat dengan M,A and A..aku harap korang tak kenal siapa sebab kalu ada yang tanya mungkin benda tu akn perit untuk di jawab

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!