Tuesday, June 22, 2010

NEW

tahniah kepada diri sendiri yang inginkan pembaharuan terhadap diri nya dan segala-galanya..mungkin aku akan tingtong macam dulu tapi tak akan menunjukkan kebodohan nye lagi..pelik! bila dah taknak berkawan ramai, ramai pulak yang offer dara nak jadi kawan..dah takde mood nak nampak macam badut sarkas di tengah padang bola, dah takde benda nak di takutkan sebab manusia yang berbaur haiwan telah di jauhkan dari hidup aku! sekrang duduk, pegang rokok, tengok je apa orang buat..nilai dan tilik!

positif! positif! aku dah tak pikir orang lain dah, korang nak gaduh ke, nak plastik ke, nak pergi mahkamah syariah fail cerai yang berapa juta kali ke, nak kata belakang ke itu korang punya pasal..aku takde masalah dengan semua benda tu..bak kata beliau 'neuteral' ...

WELCOME TO NEW NAKED! aku tak payah upload gambar pon takpe sebab kat belakang tu dah ada gambar besar..save tenaga aku! hahahahah

1 comment:

  1. nice layout darling!!! keep up d blogging! i loike!! muahs!muahs!muahs!

    ReplyDelete

jangan komen kalu tak paham!