Thursday, June 24, 2010

Wakaka

aku percaya aku akan jadi peminat bola sepak 1 hari nanti! hari-hari keluar tengok bola dan aku tak de cerita nak share pon selain dari bola..malam ni Italy kalah! percaya atau tidak aku tengok bola terpulang tapi itulah realiti nye..

lama-lama tengok bola jadi syiok plak, macam besok nak tengok lagi walaupun tak paham sepatah haram pun pasal bola, bukan sebab aku pondan sebab aku bukan pondan tapi memang tak minat and plus aku kaki bangku dari sekolah..time PJ je aku akan dok tepi padang tak pun join student pompuan main netball..terbukti kan?

sekarng minat bola, lepak dengan abang-abang aku, besok lusa minat kaum hawa plak.. berat kes aku ni..dan hari ni mahkamah syariah aku bersidang kembali, satu kes penceraian sudah diselesaikan dan talak satu jatuh bersepah..haish! dah la sekrnag ni susah nak cari pasangan hidup pastu senang-senang macam tu je ditinggalkan..jangan la jadi macam aku yang keras hati nak berpasangan ni..xkan la nak jadi kertu seumur hidup? kalau la ada persatuan kertu seumur hidup kan bagus?

1 comment:

  1. ada kot persatuan tue..haha! mati la~
    ehh..letak nama kita 'kak tania'...mentang2 aku dah 3series..haiiippp!!! :P
    rindu amat sama kamu n ikha karmila..hugs!hugs!

    ReplyDelete

jangan komen kalu tak paham!