Tuesday, June 8, 2010

Exited

aku exited dan berbangga nak bagi tau yang dah tengok cerita Lagenda Budak Setan walaupun aku dah beberapa hari ketinggalan nak tengok citer kat wayang sampailah plan nak menonton dengan husband,Kartun and Korex!

aku tabik sepering la cite ni, mmg kalu citer melayu ini lah cerita mak boleh buat ego pondan mak jatuh melelehkan susu sebab jalan ceritanya sangat sedih! superb! exotic! hot! entah aku xtau ayat bombastik apa aku nak taruk lagi..sebelum menunggu Kartun's bf pulang dari Melaka, aku sempat tengok cerita Shrek 3 di sebabkan tiada rasa segan dan silu meminta dari kawan yang bekerja di panggung wayang, dapat free kau! tapi aku bukan binatang nak update kat FB segala cerita yang aku tengok bajet- updated padahal azab neraka hawusss!

apa-apa pun, aku berani cakap cerita Lagenda Budak Setan ni lagi bagus dari Twilight! so, poser-poser melayu bolehlah tengok cerita mat salih yang ala-ala boleh bernafsu sapa yang tengok Edward ex bf aku tu..

2 comments:

  1. apsal aku dgr rmi yg kritik cite ni? sampai ko jer ckp exotic. pehh

    ReplyDelete
  2. mungkin sebb ligthin or maybe kamera kot...jalu tengok betol2 mmg ada masalah skit..tapi jalan cerita mmg best...sapa yang kritik dia pondan..hahaha

    ReplyDelete

jangan komen kalu tak paham!