Friday, June 18, 2010

My Vintage @ Birkin

Vintage! Sex and the City 2! superb! aku tak noktahkan cerita aku pasal Vintage kat sini, aku akan cerita mana aku dapat title vintage tu walaupun ayat tu dah lapok..
that movie sangat best, aku tengok dan bercerita bukan sebab itu cerita 'sex and the city' yang kononnya glamor, high clas or wutsoeva tapi aku nak menyambung cerita aku dengan jalan cerita movie itu..

full package la orang kata kalu tengok cerita tu, kalu sapa ada love story yang tak sudah-sudah ending nye, yang tak reti erti persahabtan, yang tak reti perkataan setia, yang tak paham apa itu budaya maknanya anda di syorkan menonton cerita ini..

kalu nak cakap pasal fashion, style, costume, kereta, hotel and life dalam cerita ni memang sampai kiamat tak sudah..Birkin oren, white vintage Valentino, Fendi bag, Vintage Rolex and super horny Abu Dabi hotel yang sangat mewah...itu yang part kagum!

moral of that story memang banyak terumata budaya orang arab yang berpegang teguh kat adat, frenship yang terjalin sampai sanggup lupakan sex date semata-mata dah janji nak berhibur dengan kawan yang lain, wife yang jujur dengan husband atas kecurangan nye dan ibu yang menderita membesarkan anak...

cerita tu memang best! hidup glamor tapi dalaman menderita? like so not me la...must watch ok!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!