Saturday, June 26, 2010

Kenapa saya sayang suami saya?

kenapa saya sayang suami saya? sebab dia best! thats from Finaz..now aku tak rindu dia dah, everyday jumpa lepak like normal people..dulu simptom-simpton sundal yang membuatkan beliau tak boleh lepak..nak beranak dah pon pompuan tu lagi 2 hari je insyaallah..walaupun merandung kitorang still boleh gelak macam langsuir tak jumpa jalan balik rumah..so takde apa yang nak dirindukan or di kesahkan pasal manusia-manusia berhati bangkai itu sume...siapa itu? pikirkan sendiri k?

semua dah kembali seperti biasa, kakak dan kartun dah bersatu balik! haish! penat mahkamah bersidang siang dan malam menjadi orang tengah..hopefully korang happy ever after! meanwhile, we had dinner kat Klang! dearest husband yang belanja..entah mimpi basah apa entah yang dia dapat..btw thanks! susah nak tengok kitorng berkumpul macm dulu..and for sure Finaz tarikan utama kalu semua lepak sebab dia gedik konon-konon tak larat!

itu kelmarin punya cerita, hari ni punya cerita perkahwinan abang Nurul yang wow! hot kot abang dia, mungkin aku akan singkirkan kakak ipar dia dan mungkin aku akan asid kan supaya aku boleh jadi wanita pertama untuk abang dia..hurmm...

aku ada nasihat yang bernas, ingat tak ayat ni? KARMA..takut tau kalu ingat ayat tu sebab apa yang kita pernah buat kat orang akan balik kat kita..aku dah nampak dah beberapa ekor haiwan menyalak yang kene macam tu..nasib baik aku berkawan RAPAT dengan mereka yang berprestij sahaha..sapa yang selalu dapat fon call, msj or buzz kat ym tu maknanya itu mereka yang penting dan kepada sesiapa yang pernah menyakitkan hati aku or tikam belakang maknanya aku BENCI!

p/s : aku baru delete dia dari FB aku, jangan bg tau dia tau! hahahahaha

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!