Friday, June 11, 2010

Susunan itu kurang tertib

Huh! hari-hari nak cerita pasal life sendiri sebab dah bosan nak amik tau pasal orng, kalu orang lain tak reti nak bertaubat dari melaga-lagakan orang, menyibuk macam kak jenab, mulut terjuih-juih macam mak itik pastu tak boleh nak tengok orang lain lebih aku hanya mampu ucapkan gudluck! kalu nak di ikutkan aku bukan nye kaya mana infect orang lain lagi senang tapi aku still tak paham kenapa ada lagi spesis 'manusia' macam ni..

aku terkilan, aku lepak kat tempat berprestij (walaupun) tapi everytime lepak mesti mengumpat! kampung tak? bila aku nak keluar dari kempompong rama-rama jelita dan menyertai burung merak tersidai di ampaian..tak paham kan? tak pe sebab tak penting!

aku dah konfius dengan sapa aku nak luah masalah, dengan cermin mana aku puji diri sendiri, dengan manusia mana yang patut di hanjenk kan dan dengan siapa yang aku patut buat cintan or dengan sapa yang aku patut buat jintan..

tapi otak aku tak semput lagi, masih bernyawa memikirkan strategi untuk hidup, temanya jangan lah terlalu baik dengan orang sampai di salah tafsir oleh orang lain..
hanya finaz yang tahu aku camaner..aku rindu dia!!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!