Sunday, June 6, 2010

Jelitawan yang Jelita

now aku duduk atas katil, lampu terpadam, baru pulang dari kampung tgh hari td dan sekrang baru bertemu 'bestfren' aku which is laptop! 3 hari di kampung yang kononnya pulang meminta restu nenda dan hari-hari yang terisi dengan penuh aktiviti seperti melawat kambing yang baru menyertai keluarga kami, sungguh meriah apabila aku menunggang kambing itu sampai ke Johor Bharu dan kuasa keceptannya seperti kuda ku lari gagah berani ( sori i tak naik kuda Babylon), pergi merewang ke shopping mall yang di ambang bungkus dan nafsu syahwat aku tak naik pon sebab bila tengok mall tu,sesi mengumpat bersama mak su dan nyai itu adalah perkara yang bukan wajib lagi tetapi fardu ain lah orang kata kalu balik kampung dan yang paling meriah ialah mononton kuda kepang yang akhirnya aku terkepang sebab tak paham dengan beberapa ekor makhluk pelik yang memakai topeng, aksi yang tak berapa ganas seperti cerita POntianak Harum Sundel Malam 2...

Selamat Melihat Dunia MOhd Raqib! nyai dapat cicit yang ke 4, comel dan cute! for sure besar akan jelita bersongket seperti pakcik nye ( aku lah)! soalan cepuperak biasalah, keje apa? bila nak bawak gf balik kampung? kalu tanya pasal kerja aku akan cakap : online jer..boleh je buat duit kan? kalu tanya pasal gf aku akan jawab : sorry, ayah tak macam bapak orang lain yang nak anak dia kongkek puki cepat2..cucu? bullshit!

so, bila balik kampung aku rasa tenang dengan manusia-manusia yang arhgggg! boleh tercabut wig mak..tak rimas tapi lemas! of course la Lovers aku tetap menjadi LOvers..yang bukan Lovers tu aku anggap.....

so, bila flight landing je kat Bukit Jalil bertalu2 panggilan undangan show dari pelbagai 'syarikat' keparat..aku terima dengan hati yang terbuka, maklumlah peminat kan?! 1st, pg swimming kat rumah Emad (cak cak cak), rasa macam model kolam renang majalah mangga bila pose2 azab kat dalam kolam tu and then lepak dengan BFF and bf dia dan teros berangkat berjumpa dengan Kartun and teka la aku dapat apa? sehelai T-shirt sebagai tanda kami pasangan lesbian berjaya di asia! Thanks Darling!!!

aku rasa semua dah lengkap, aku dah xde masalah dengan semua orang buat masa ni..jadi, aku akan hidup seperti KIMORA LEE!! siapa yang bangkai hati tu tolong berambus sebab aku ni nothing untuk di dengki....

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!