Saturday, June 12, 2010

Happy with tears

Tajuk tu aku tak tahu betol ke tak omputih nye tapi apa yang aku tau aku happy tapi bersama air mata..separuh hari duduk kat rumah tanpa isi yang boleh di kongsi selain tengok Tv, berak, makan dan tido...

at last dapat call ajak keluar lepak, wut a day keluar dengan secara tidak tergesa-gesa dengan kawan-kawan yang aku sayang, everyday jumpa kawan so aku tak sunyi, dari Bangsar ke PJ jumpa Nurul, dari PJ ke Bangsar balik lepak dengan Shahril, dari Bangsar ke Hartamas berjumpa Prince and the gang...itu semua aktiviti harian yang di rankumkan menjadi 1...

walaupun Kartun ke Terengganu bersama boyfie tercinta dan Abby ke Tanjung Malim tapi aku still boleh keluar jumpa kawan..aku sangat-sangat happy jumpa ex-skolmate lama secara kemalangan, aku sangat rindu zaman sekolah yang aku tak pandai nak gossip, buat hal sendiri, takde masalah dengan orang or in short 'hingusan'...

kawan-kawan sekolah yang jaga aku, clasmate seramai 17 orang tapi semua lelaki..apa saje aktiviti kat sekolah tu kitorng buat all out dengan harapan nak menang, dorng pantang dengar kalu aku kene kacau or kene buli..macam mana aku tak rindu, banyak benda yang aku nak cerita dengan dorang..and plz aku still Hafizuddin yang dulu..

aku akan curi masa yang sesuai untuk dorang lepak sampai bagai nak gila, mengilai macam pontianak..

aku jumpa 1 blog manusia yang aku kenal, sangat pukimak blog itu, mencarot menghina orang mmg tak sabdu dan harkat..redah macam kereta kebal tanpa memikirkan hati dan perasaan orang yang dia carotkan..walaupun penulisan aku terok, bahasa aku tunggang langgang at least aku pernah dapat anugerah penulis karangan terbaik kat sekolah dan bahasa melayu aku A masa SPM! kat blog ni hentam je apa nak tulis sebab bukan lembaga Peperiksaan nak check pon...

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!