Wednesday, January 27, 2010

Mintak Maaf Sangat...

berhubun dengan apa yang aku post beberapa hari lepas, aku ingin menyatakan bahawa sebenarnya aku tak rindu harit pon!!! hahaha..suke nye buat kenyataan macam nih, anda kene tahu bahawa, orng yang tidak tahu menghargai kawan sendiri xde makna nak di akui sebagai kawan...one more thing, aku tak berkawan dgn orng 'hot' pon aku nampak hot! tak menipu pon nak nampak hot..hahaha..

"HI" OMG..ada seseorng yang menghantar di pop chat fb aku! scary ok...tak tahu kenapa perempuan tuh anta macam tuh, mmg tak salah kalu kami nak berlesbian ( mesti ada yang konpius jantina aku) tapi aku xtau plak ada perempuan yang menghantar begitu aku akan merasa takut, kalu la dia yang pop chat dgn aku macam tuh? hah kau! berair 1 badan la gamaknya!!!

hurm, dah lama tak dengar lagu band2 Indonesia dgn kakak i, selalunya melalak kat dalam waja hitam, huh!! kenapa la aku rindu semua orng nih??!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!