Tuesday, January 26, 2010

May u rest in peace..BEYONCE!

Dear Beyonce,

Kenapa rehat lama sangat? i tak boleh tak hidup dengan lagu u!! plzzz, jangan sampai hujung tahun berehat!! rindu nye lagu2 u...(moga2 dia baca surat nih kalau paham la kan)!

surat tu KHAS untuk beyonce, moga2 dia baca surat peminat dia nih, lagu2 dia sangat la SWEET DREAM, bila jumpa kawan mesti ber HALO, bila catwalk mesti feeling DIVA, bila malam je mesti imagine nak jadi NAUGHTY GIRL...hurm..apa je xde kaitan dengan Beyonce?!

seronok dapat berehat di Shah Alam bersama dia dan dia dan berjumpa dia, rehat dalam berjaga2..hurm, ko mesti paham kan? 3 dara pinggitan berborak, mengumpat sampai bilik panas berbahang, terkencing sampai 3 kali, gelak cover2 takut pecah tembelang, bercerita sampai subuh padahal subuh tak sembahyang...gitoo la kan!! rasa macam Britney Spears, Paris Hilton dan Nicole Kidman yang berparty semalam..semstinya aku Nicole Kidman!! hahahaha...

my PRINCE murung je ari ni, ada masalah kat UNISEL..hurm..tabah ye sayang..gunakan kuasa tetek kau! jangan lupa bawak kayu besbol ye bila pg finance nnt...yang penting aku nak jd penulis sekeeerippppp untuk babak itu!!!

aku pon sedih, ibu sakit lagi, bila duduk dalam bilik aje mesti menagis bila teringatkan ibu..hurm..adik aku nak ke Langkawi, so my turn nak jaga ibu...be strong ibu!! love u infinity......ini kali ke 3 ibu sakit, dah 20 tahun aku hidup, tak penah aku nampak ibu sehat mcm mak orang laen..huh!!!!

clas was okey, lecturer yang cekap dan tegas!! style la ko nok!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!