Sunday, January 17, 2010

Si Kuntum

knp ye? aku pergi lepak kat Pelita Bangsar td, dengan bob, husband dan aku..tidak terlupa si blur dapi! so the blur tahap xtau nak akad nikah camaner, mungkin bila dah sah jadi suami isteri nnt, dia nak akad nikah sekali lagi sbb lupa apa yang berlaku..
as usual, bob kuntum tetap dgn kuntuman dia, sentap kalu husband tak ajak keluar..hahaha..mcm arbok! ops!

knp ye? bila dah bosan lepak kat pelita, hajat nak ke tempat bersidang @ Goe's, pergi kat tempat parking dan aku nampak husband berborak dgn auntie cina bersama anjenkkkk dia yang cute...aku tanya husband apa dia nak, rupanya2 dia mencari anjenkkkkk dia bernama Indi, boleh tak bayangkan, wanita itu dari Damansara? dari Damansara mencari anjenkkk yang hilang ke Bangsar? terpikir sekejap, manusia mencari haiwan sampai mcm tuh sayang nye dia kat anjenk tuh? knp ye manusia tak de perasaan mcm tuh? sampai ada kes kerat2 badan, rogol, bunuh tu sume...aku tau nak labelkan baruah2 yang buat mcm tuh dengan label jenama apa..clorox? milo? berus jamban ke? sebab nya, kat dalam diri tuh xde sifat kasih sayang...dah mcm haiwan liar yang grab apa saja depan mata, dah dapat apa yang dia nak teros blahhh..HAIWAN xreti mintak maaf sbb xde suara, nak bersalam xde tangan, tak sambut hari raya untuk berampun...so, manusia yang cukup segala sifat nih apakah perceritaan nye?!

mak buyung@ kakak aku dan aku di label duli2 mulot longkong oleh husband dan faizal..knp ye? sbb dorng takut nk bawak date person jumpa kitorng, maklumlah takut kene basuh dengan mesin basuh....aku dgn finaz suke bubuh sabun banyak2 supaya date person dorng lemas dgn soalan2 maut mengalahkan melodi! no finaz! ko jangan nak cakap aku sorng je punya angkara...hahaha..

dah puas dah tanya kerja kat orng, air liur dah nak kemarau dah sbb asyik bercakap je...hasilnye? adoooooo...sabar ye...

HAPPY ANNIVERSARY NONOK!!!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!