Monday, January 11, 2010

Terpanggil untuk...

ye, mmg aku terpanggil untuk menulis sesuatu lepas aku membaca sesuatu! majalm Glam, nukilan editor pujaan aku Wirda Adnan..dia kata seseorang yang Glamour tidak perlu bermegah2 dgn apa yang dia ada, memadai untuk dia merendah diri walaupon harta berkoyan-koyan! bukan menuding jari telunjuk yang cantek nih kat orang laen tapi bercakap tentang semua...mmg betol dengan apa yang dia kata, kalu xcaya beli la glam! baca sendiri...zedey kan kalu orang berusaha keras nak cantek? beli beg mahal padahal perot berlapar, lagi zedey kalu beli barang branded tapi guna kad kredit...konon2 kalu barang jenama hidup superb gempak la tuh?! hak tuihhhh..kadang kalu tak pakai barang jenama pon dah berlagak macam super nova diva..( aik macam tembak diri sendiri jer) bukan maksud nak mengata orang tapi apa guna kalu pakai eyeliner dari utara keselatan, maskara lentik macam gegelong, blusher pink macam babi, lipstick merah macam saga tapi mulot rentong ditambah dengan perangai mcam lanun! duduk terkangkang macam nak bersalin, jalan bersepah macam penyapu padi, mengilai macam langsuir, rambut karat mcm teh tarik but stillllll act glamour! kesian kan manusia mcm tuh?

itu part fomfuan, ini part lelaki, mestilah xnak kalah dgn suar Topman, Energie, Replay Zara, Armani dan sekalian brnd yang ada...padahal perangai macam hansuang! bajet minah2 usha terpegun pastuh control macho...mesti perasan bila jalan konon2 orang pandang dia...hidung tak pulak sampai boleh nampak gua berbulu sbb jalan menegak...

manusia-manusia...mmg la hidup sekejap,tapi xkan sume benda nak bantai mcam besok dah nak mampos?! kalu macam tuh, baek tempah kubur dengan keranda awal2...

cite baru : minah2 tu sume plan td kat pelita bangsar, bufday naz nak pg holiday!!! hurmmm...hope aku ada masa terluang nak join..lagi menarik, ligther aku meletop kat pelita td sbb terjatuh!!! terkesima aku sekejap...seb baik xkene kat muka...

1 comment:

jangan komen kalu tak paham!