Tuesday, January 19, 2010

Cerita Si Shushi

knp shushi? kenapa tak apam ker? karipap ker? donat ker? tak pon kuih gelung? nak yang Jepon aje..putih la katakan! yurk! hahaha...hurm..second day in Shah Alam, seram dan sebak! nampak 3 serangkai sahabat yang pernah susah dan senang..tindakan bernas dari aku ialah tunduk dan buat2 tido! hari nih xpenat macam semalam dan mood happy skit sbb jumpa clasmates yang di rindui..mulakan lah adegan pelok cium laga-laga pipi yang berjerawat tuh..hurm..ada yang nak grad dan ada yang masih tak..yang tak grad tuh teroskan lah perjuangan anda!!! semoga berjaya termasuklah aku.. hahaha..

well, kak g @ Puan Coach pop chat kat FB! dia kata.." nok, pembetulan ye..its not HERMES, its LONGCHAMP!" wow...punya la detail pompuan nih pasal barang branded! tapi itulah yang kami salu borak kan..kalu tak Singapura mesti London or Milan tempat dia buang duit..Malaysia? nan adoooo!!

well, my Prince @ ketua mat rempit Shah Alam yang muka bersopak tuh kata ada gosip! aku pon call la walaupon kedit tinggal 50 poseng..seb baek dah buat active 10! mak kau! gossip yang sangat terhangat di pasaran ok! pau kacang kegemaran aku pon kalah panasnya ( aku sangat-sangat-sangat suka pau kacang sampai boleh buat aku horny!!) hahaha...akhirnya, akhirnya dan akhirnya..segala cerita yang dia cerita kat aku tu terjawab dan aku dah nampak bukti di depan mata!! sabar ye bro, nnt gua belanja bra baru...

mcm xnampak la wajah2 junior baru..mesti ada yang vouge2 kan? vouge ker?!! i bukak blog dia dan i pop chat dengan beliau..dua orang berbeza..masing2 rindukan semster 7 tahun lepas...terharu dan nak mengalir air bontot pon ada...mestilah best! sebab kitorang kan sukakan kemeriahan bukan sukakan kemegahan yang....moga-moga anda semua di rahmati...

Bangsar : hurm, rasa SEDIH pon ada, Husband ada girl baru, bz sangat msj2 ngan pompuan tu..xper la..the time has come! Im gonna miss u!! Pejal & Intan..cinta jarak jauh..semoga berjaya!! kapel yang laen xnak xsebut sbb geli dan jelik dgn mereka...yang dah kawen tak masuk list ok..

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!