Saturday, January 9, 2010

Project Mega

Aku ada satu project besar nak bagi tau, projek tuh mmg agak rahsia, hanya persatuan ibu2 tunggal teraniaya macam aku nih yang jer yang tau, project tuh nama agak gempak la, tapi xtau la segempak mana kan...rancangan dan isi kandungan nye agak jahat tau, sekejam Zionis dan Bush yang membenci umat Islam...kejam sangat tapi xde la sampai membunuh, dalam kepala otak aku yang bijak menipu ni bermain-main, terngiang-ngiang sangat plan jahat tuh...adoi, nak bg tau kat sume orang ke tak huh?

well, aku baru balik dari bernikah dgn awin and naufal td...kat masjid wilayah...naufal tu otak dia tersumbat dengan tetek awin gamaknya sampai tak tau masjid wilayah mana 1, ada ke patut dia pg masjid negara? bijak ke manusia itu? tolong nyatakan disini...maklumlah dah diri kurang laku kan, tumpang la kasih orang laen..erk? macam tu ker? ok lah tuh, janji bila dah ada kekasih tapi tetap sundal dgn orang laen, tuh lagi hina dan zina! pergi masjid wilayah tadi kami ber3 ingat nak bernikah sesama tapi pak imam marah plak, xtau kenapa...salah ke? sempat jugak perantin tuh puji kulit aku cantek td, mak aiiiii!! makan hati weh!!!! syukur....

finaz, is, pejal, niza, abby, cacing, korex dan haiwan2 peliharaan yang laen sume pg bali, dah dekat semingu dah..rindu la kat mereka!! sial je kan aku plastik! ibu tk bagi pergi bali?? dah sedih dah...

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!