Thursday, January 14, 2010

sekarang nih, aku teramat lah rajin mengupdate cerita al-kisah kehidupan seorang geisha bernama Muhammad Hafizuddin, dia tuh dulu ceria sangat, suke glamer2, gosip tuh macam makan ruji dia, bergaya dari atas ke bawah mmg minat dia mengalahkan minat dia nak belajar, mengata orng tu mcm cili dan gula la sbb kadang2 buat, kadang2 xbuat..

dari apa yang di cerita mcm tak happy je? tak mungkin la kot? dia nih pandai plastik, tak kita la dgn sapa pon, dgn family sendiri pon boleh plastik xkan la dgn orng laen tak boleh..kalu citer semua benda yang sedih kang orng kata nak simpati plak, kalau cerita benba yang happy skit orng kata bongkak..habis cerita mcam mane lagi? nak tak cerita brad pitt tersepak muka britney spears sampai terherot mulot dia or cite cik lela yang berak tak basuh? aibkan nama nya?!

aku xpaham, orang yang kenal kita dari kecik, membesar sesama, romen sesama, konsep ko suke aku pon suke , ko lepak aku lepak dah xde lagi...orang yang kita tak tahu sapa dia, asal usul dari keturunan pangerans mane tetiba amik aku jadi anak angkat keluarga dia, adik beradik dia semua baik dgn aku walaupon kitorng xpenah jumpa, kawan yang baru lepak tak sampai 2 jam dah ajak lepak keesokan harinya, gelak sambil menangis...boleh jer bersosial sampai tak ingat dunia? tak tau la konsep AKU ADA KAWAN BARU masih di perlukan ke x...yurk!

aku akan bg tau, apa yang aku buat sepanjang jd penganggur terhormat kat rumah..

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!