Sunday, January 24, 2010

Hye Sexy!

hye sexy, saya dah lama minat awak tapi segan nak bg tau..hanya saya yang tau..tapi awak ni mcm berlagak jer..lupakan la! dah tak minat dah kot mungkin? bila awak berjalan, mata belakang kepala saya memerhatikan awak, bila awak isap rokok, rasa mcm nak sedut je asap tuh, bila awak duduk mcm nak tetiba datang mcm perempuan sexy pakai mini dress warna merah then duduk atas riba awak...tapi tak tahula kan awak nih khayalan ke realiti..hahaha..mmg la aku gila tapi bukan kronik..

hari-hari bosan, dok umah tak keje...nak cari keje tapi malas..hari2 nk lepak je mmc bapak aku orng kaya..padahal?!! aku rasa puas dan terpancut bila dah cite semua benda kat rempit aku..sangat puas dan lega!! maklumlah kan sekarang xde konsep bbf nih..kang ada pauka yang tersentap, tersembul semua benda padahal muka...hahahha..sori xde mood nak kutuk...

maaf, aku nak terberak nih..sambung esok

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!