Wednesday, January 13, 2010

SAMPAH!

Apa yang boleh diperkatakan tentang persahabatan dan percintaan mmg dah basi dan lapuk mungkin jugak dah jadi taik dah pon, tapi kita tak akn bosan dari menceritakan perkara tu..’update2’!! ye, ayat tu yang manusia sejagat selalu pakai, tak kesah la makhluk tu bahagia ke tak, melalak telajang kat atas lantai ke, gelak hilai tawa mengilai ke, berkelamin sane sini ke, buang mak bapak sbb cinta, ludah kawan2 ke sebab terlalu bahagia, berhabis duit ke…tengok! Betapa bosan nye sampai aku boleh list kan benda2 tu semua…ish2!! Otak yang sakit tu moga2 boleh la sembuh dan badan yang bergerak tuh moga2 boleh terbijak skit! Tak guna kawan2 yang ko jadikan tisu bila ko menangis, mengadu bila susah, mengemis kasih sayang yang tak sudah2 dan akhirnya jadi bahan kitar semula…jijik la!!
Yang sekor sibuk dgn psycho! Yang sekor sebok bercinta dgn haiwan kampong, yang sekor berkelamin bagai nak rak dan aku? 24 jam dgn kawan2 gelak tawa padahal dalam hati memberontak!!! Bodoh kan?! Sangat2 la busy jaga hati orang..padahal belakang mengata..baru tau ke aku ratu kejahatan? Watpe nak mintak maaf ? besok lusa benda yang sama jugak berlaku!!
Aku dgn sahabat kejahatan yang menyaksikan adegan2 gampang tuh semua seolah2 nak muntah kahak hijau! Kalu nak tau, BALI menyaksikan segala-gala, PELITA yang menjadi saksi, GOE’S tempat bersidang, kereta waja BGJ tempat meluahkan segala duka, facebook menjadi pengantara dan langsi dan semua tempat dan segla dan..dan..dan yang bertangungjawab!
Kene ke mintak maaf kalu kita tak salah? Kene melutut ke kalu pengampunan yang tidak layak dipinta? Fuck!! Ayat aku mmg berpujangga, bersyair tapi sangat bersajak mengutuk..pedulik????
Kamera naufal banyak berbakti, itu je yang aku nak puji hari ni..

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!