Monday, January 18, 2010

Kak Dior, Puan Coach and new Hermes?

aku rasa hari ni merupakan hari yang sangat2 penat dan tidak dapat di maafkan! dari bangun tido, kene ceramah baek punya dengan ayah, naek bus turun kat PKNS, pergi McD, Bank Islam dan akhir sekali medan glamor pelajar @ UNISEL! semuanya angkara hari pendaftaran yang aku tak dapat daftar dan hari nih jugak tak dapat daftar lagik! huh! otak aku yang terlalu bijak nih dah terslah tempat pg PKNS nak pg Bank Islam padahal tempat tu dah tukar, fine! aku naek bas kebanggaan keluarga..SERANAS! pergi rumah Elyn yang otak dia yang masuk lumpur tuh, GOSHHHHHHHH!! sangat penat!

as usual, mana lagi tempat nak catwalk kalu bukan Fakulti Komunikasi dan Media? cerita pertama, lepak dgn Puan Coach, ratu Coach banyak bergosip dengan aku tentang students, frens, students lagik, clasmates, family dan sebagai penutup cerita tentang pandangan dia tentang Bukit Bintang yang penuh dengan nyalakan manusia yang 'macam kampong' katanya...banyak jugak cerita yang aku tak tau teros dapat tau kau! jeng..jeng..jeng...i xbg tau sesapa okey!! maklumlah baru beratus jam tak jumpa, belum beribu jam lagi..so kira la sendiri..hahaha

cerita kedua, Kak Dior tetap maintain dengan tempias mahayam dia, mengumpat la...apa lagi dek non oi!! hurm..tak sangka jugak apa yang dia cerita tuh, rasa kelakar dan mungkin akan jadi bahan gelakan aku bila bosan, ada yang mengadu la, mintak maaf la dan yang penting dia sempat bg nasihat yang aku sangat terharu bila mendengar tuturan ayat nye...terima kasih nokz! ajar budak2 event sampai malatop okey!!!

cerita ketiga, hurmm, HERMES? wow! sangat terkesima ok aku td, naik tersembol puting tetek aku bila 'kakak' kesayangan fakulti, kak lyn pakai HERMES...sesuatu yang baru!! bagus2 kene jugak tempias glamor masscom nih..sapa yang masuk fakulti tu seolah2 mcm masuk butik fesyen yang semua jenama ada, dari cicongkai sampai lah brand yang boleh buat orang pokai! dia nak bersalin dah, hurm..sunyi la fakulti dengan jeritan maut dia tuh...

cerita keempat, seb baek la kawan Elyn ada td boleh tumpang naek kereta dia untuk pulang ke banglo 5 tingkat aku...aku dah putus nyawa kepenatan dan ngantok nak naek bus! azab yang sangat sibuk ye Shah Alam malam nih..AKU RELA KENE ROGOL DARI BERSESAK MACAM TUH..yang menjadi persoalan, ada ke yang nak rogol aku? pikirkan ya encekkk..kalu nak tiket tempah kat facebook...

apalah nasib aku besok, ini lah natijahnya blaja sambil melacur, result nye? terciptalah aku..merempit je memanjang! sorry, i bukan bohziaa..dia yang bohzia...hahaha

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!