Saturday, January 16, 2010

Diari

dia nih kawan tetapi bertindak mcm diari, sangat baik kat aku, aku susah dia selalu ada dan sudi dengar semua benda..pendapat pon bernas dan tak bodoh, tak berlagak, minat kami sama, mengumpat!! ah2, memang aku mengaku aku suke mengumpat dgn dia, walaupun tak semua benda yang kami kongsi tapi aku sangat lega bila ada dia..tapi, aku paham, dia dah berkahwin, tak mungkin macam dulu lagi, banyak benda nak pikir, kadang2 aku terpikir apalah nasib aku tanpa dia dan suami..korang mesti tau sapa kalu korang baca penulisan yang dulu2...haih! people come and go...sapa sangkal benda ni memang bodoh! seperti biasa keluar melepak, huh! share banyak cerita..walaupun aku tak pergi Bali, tapi cerita yang disampaikan kat telinga aku seolah2 aku dapat membayangkan betapa meriahnye percutian itu..aku dengar ada orang drag? aku dengar jugak ada party boxer? aku dengar jugak ada adegan usap mengusap? hurmmm...memang la banyak yang best dari yang menggelikan, tapi geli yang teramat geli pon tak boleh jugak!

mesti la aku sayang semua kawan2 sebb dalam hidup aku hanya ada keluarga dan kawan..partner? pergi jahanam!i!!

aku tengok wayang tadi kat Curve, cerita Jakie Chan berlakon dengan monyet2 budak2 yang perangai yang tak boleh di maafkan kebebalan mereka..it was a great movie..plastik ke aku?! tak la...i met nana there, we were talking bout skol life..boring!!!!! siang nye konon2 nak keluar dengan rempit aku tapi dia ada peperangan antara kuali dan sudip kat rumah manakala penyapu jadi pengadil..tuh lagi satu malapetaka..so tak jadi keluar...dok umah breakfast kul 6? pelik kan? makan tgh hari kul barape plak? 11 malam la...

salah dan silap aku tak tau dalam menilai seseorang tetapi, masa untuk berubah!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!