Thursday, January 14, 2010

Lagu

lagu ku untuk mu, lagu apa yang sesuai untuk aku tujukan kepada manusia2 yang aku sayang? pagi hari yang sangat2 kurang indah, kene marah! both of us which is me and gemok kene marah dgn ayah! sumpah xnk cerita! aku sangat xde mood seharian! sampai waktu aku menulis cerita ni aku x makan lagik! sangat kecik hati..paling kesian kat gemok..wtf! lepas kene marah masing2 dok bersimpuh dalam bilik ala2 gadis sunti yang di paksa kawen..sambil melipat baju which is kerja dia mengemas rumah pagi2..aku pandang dia, dia pandang aku lepas tuh gelak!!!!!!!!!

waktu aku menulis cerita nih jugak, orng yang dulu nya kawan dan sahabat dan kini dah xde lagik berkawan tetiba cotact aku..fuck! mendayu sangat sambil dgr lagu Diana Ross kat tangkap leleh air liur basi..

as usual : mlm lepak sampai pagi..aku xdpt daftar sbb kekurangan duit dan duit yang ibu bg aku dah gune nak byar duit rumah..affa and meor je yang dah bayar balik..asip and apis? malas nak cakap...sbb tu lah aku mals nak berkawa ramai2 sangat..aku harap dorng tu sejarah!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!