Wednesday, January 13, 2010

2

Aku tak boleh tido, penat online, penat memerah otak nak selesaikan masalah
Aku ada sambungan untuk SAMPAH, chapter 2 ( minat ke tak aku nak dia baca! )
Seorang perempuan, cuba dan kononnya berusaha nak mencari kehidupan yang sangat3 sempurna..bajet nak lelaki hot, kaya, ada kereta, gaji berbillionnn, ada rumah besar…apa lagi? Mcm nih la, dia nih kawan aku, niat mmg nak bercerita, tak menipu yang kononnya berhati mulia bajet hati susu kambing yang putih suci tuh xnak bercerita. Berpasangan dgn hingusan yang tak tahu apa itu Pavillion, MidValley..mungkin bf dia mmg betol2 kampong tak pon tuli alam? Muka bf boleh tahan tapi gf mcm ketua angkatan lanun wanita…sangat tak cantek, kampung pon ye jgk! *** yang aku dapat mmg buat aku bengang…niat mmg nak mencarot nih tapi aku tahan sbb what goes around comes around and neva come down..tapi tidak! Internet ibu aku bayar, so, suke hati beliau aku nak tulis apa! Yurk! Geli sangat, baru je couple dah berangan nak ke jinjang pelamin, dulu cerita ko macam tuh jugak…angkara hati busuk tak boleh tengok kawan sendiri lebih..apakah? kalu perangai dasar macam ungka, xpayah ko nak ingatkan aku supaya jaga mulot aku..ko tengok diri ko dulu..beli cermin kat IKEA untuk ko dan tolong jangan lupa untuk bf kesayangan azab tu sekali!

Berita selanjutnya : pelik bin ajaib! Couple pyscho? Bapak bodoh nak mampos!! Dah ludah keluar segala sisa kumbahan kat dalam mulut pastu masing2 adakan pertandingan sapa jilat paling cepat! Kalu aku cakap mcm tu pon korang dah geli, aku yang tengok? Dorang yang tengok? Couple yang tak mungkin ke jinjang pelamin dan mungkin ke anak cocoooo…gaduh bagai nak gila sampai 2 negara mcm nak berperang, angkatan tentera siap sedia dgn haiwan masing2…huh!! Kalu dah rasa otak tersumbat dgn sisa kumbahan..pergi la indah water!!!
I met new frens, lepak Goe’s gosip sampai bersepai lemak perempuan gemok kat sebelah kitorang…padan muka weh!!lupa nak buat pesanan penaja td…konsep sekrang xboleh cakap depan2..cakap belakang2 baru best!!!
Aku pon tak tau, aku rindu sapa…aku dah berubah sekarang, keraskan hati! Pulau la kalu rasa nak pulaukan, buang la kalu rasa nak buang..setakat sorok kelemahan diri sampai 3 tahun berkawan dgn aku xpayah citer la..sama je!!!
Nak tau tak?? Aku jumpa blog seseorang!! kelakar nak mampos la..aku ingat blog aku paling hina, rupa2 nya dia punya lagi hina…

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!