Tuesday, February 2, 2010

Pentas Persembahan

sekarang ni, aku bermain dengan watak, aku sebagai pelakon utama , dugong sungai dan ayam katik jadi pelakon tambahan! suke hati mak bapak aku nak mulot jahat ke apa dan secara eksklusif aku mengatakan aku beranak bukan gune cibai mak kau! puas hati? ko kan pernah hina mak ex bf kau hitam! yurk! dahi berjendul mcm flower horn, katik mcm bonzai, ada hati nak jatuhkan aku? ini budak adalah watak yang sama di pegang oleh pemilik cermin Ikea di cerita lepas!! dia bersama kawan baik @ comolot @ pipi muka mcm jalan berlopak tuh! see? mulot aku jahat lagi kan? ko nak sangat aku bubuh kan? nah amik nih?! tak cukup sentap lagi? cube korang bezakan diri korng dengan tiang lampu jalan? tiang lampu jalan yang terpacak, berhabuk, berhujan panas, lama-lama jadi buruk dan itulah ibarat korng? nak komplot? hamik!!!!!! komplot sampai ko mampos! ko mmg la tak rugi katik oi tak berkawan dengan kitorng tapi ko tuh si kampong yang pakai beg zaman jahiliah dan berotakkan udang laut dalam!!!

puas hati?!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!