Monday, February 22, 2010

Penting Nih

aku konfius tentang kewujudan dia nih, dia ada ym, myspace, facebook dan segala rangkaian sosial nih tapi xtau sama ada dia ke sapa or dia guna gambar alien laen kan? comel, cute bangat, naik cair air ketumban aku, hingus nih dah tahap air terjun amozaon dah sebab tengok dia...once again, this person call aku sayang! hari tuh orang laen, nih orang laen..rasa femes macam Paris Hilton plak, sambil2 duduk kat atas pool, pegang wain, tetiba ada anjenk kat sebelah tumpang populariti...motif?

konsep nye bukan pelacuran atau sindiket kesundalan, tapi maklumlah kan, konsep sekarang layan yang cute aje..hahahaha..jangan pedulik la kan apa gajah, zirafah, singa, buaya segala bagai tu cakap apa sebab 'kecantikan adalah hak milik setiap insan'...hahahhaa

dan malam td, aku bermimpi, bukan ngeri tapi aku berharap perkara itu terjadi..dia datang, pelok, cakap im sorry and really miss u....ya allah!!! makbulkanlah...

3 comments:

  1. alah..
    akak yang bawak beg channel pg pak li tuh..
    bertambah kaya kau kan dik non..
    lpas lV, Channel plak..
    lpas nie ape lg..?

    ReplyDelete
  2. owh my peliiiiizzzz, jangan buat aku nampak bodoh ye dengan korang berkata demikian..hahahaha...baek rindu datuk sabarudin sheikh hanif..koprat keparat!! hahahaha

    ReplyDelete

jangan komen kalu tak paham!