Thursday, February 11, 2010

A GRAMMY FOR A PRETTY

A Grammy for a pretty, that's it! aku di Kelantan, satu perkara yang di pertibangkan kalu sesiapa yang mahu ke sini, kat sini xde club or even bar! Negeri islam yang sememangnya semakin maju dan tidak lagi mundur ( KB MALL je kot)ini kali ke 3, makanan kat sini sedap walaupon manis! menginap di hotel Renaissance Kota Bharu satu pengalaman yang hampir membuatkan aku terpegun jakun sbb ianya sangat cantek...

akhirnya, aku keluar dari Kuala Lumpur, bandar masalah, kalu sebelum ni aku rasa mcm nak lari sejuta meter dari KL sbb banyak kenangan pahit dari manis, sakit hati dan aku pendam sampai aku semakin kurus dan kurus! terima kasih kepada anda yang berjaya membuatkan aku sakit dan sakit! tak kesah la Kelantan ke Africa ke, yang penting aku keluar dari KL!

baru hari pertama, akan berjalan, berjalan, berjalan dan berjalan! bundle?! yes!!!!!!!
thanks to finaz dan iskandar yang bakal menimang cahaya mata bernama Angelina Ferrari or Ema Lorias..hahaha..aku yang bagi nama tu!

walaupon baru sehari, aku dah rindu ibu..

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!