Thursday, February 25, 2010

Ulangan..

aku pon tak tau nak kira dgn jari, calculator, sompoa ke apa la seangkatan dengan alat kira2 dah berapa billion kali aku tengok cerita Sindarela...jalan cerita yang sempoi habis!!! dari mula citer tu terpampang kat depan tv sampai lah setiap hari aku ulang, ulang, ulang banyak kali tengok citer tuh kat web tv3! amani sempoi habis dengan the sexy bron, makcik katak mmg classic dengan style kampong dia, anak makcik katak mmg very da bengap to the langit...citer nih mmg tak boring! sama macam dulu cerita white chicks yang aku tengok setiap kali balik sekolah, Diva Popular yang setiap inci sekeeerippp nye aku boleh hafal, tari tirana yang aku tak boleh tinggal nak tengok tetiap mingu tanpa gagal dan mungkin Devil Wears Prada yang at least aku tengok sekali dalam seminggu..

bosan kan hidup aku tengok cerita yang sama, tapi..cerita2 ni semua la yang jadi ubat bukan dari doktor tapi terapi tension dan kesedihan manusia macam aku yamg 24 jam memerlukan badut yang mencarot, membuat aksi lucah dan segala aksi bangang untuk tontonan aku je..cute kan?! sebenarnya aku sangat berminat dengan sesebuah ( tak payah nak sesebuah sangat kot?) cerita sebab unsur2 yang kene dengan hidup aku...cerita2 yang aku tengok tu semua agak la kampong tapi sikit pon bulu hidung aku tak kesah apa orang cakap...kesudahan nye menjadi ikutan kan?!

kalu aku jadi pengarah la kan, aku akan make sure penonton aku at least sorang terputus urat kentot sebab gelak tak pon rahang mulot masuk ICU sebab mengilai banyak sangat..pastuh cerita tuh mestilah mempunyai unsur2 glamer, diva and kalu boleh aku nak orang rasa cerita tuh khas untuk miss LV dan mista BOSS..maknanya kan mereka yang sangat otak terbuka, happy go lucky sampai menangis, jalan bersepah macam sampah, serabai tapi maintain clas, vouge ala2 Desperate Housewife gitew ( yurk!)...

ending? sudah semestinya di tepi pantai yang cantek dan bersih( bodoh dan sangat tak glamer kan ending dia?)! tiada unsur2 batak dan jakun ye didalam cerita ini yer...alahai..

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!