Tuesday, March 2, 2010

its for kakak

kak g : nok, mak nak bg tau ko nih..tapi ko jangan bg tau sesapa tau

si cantek : mende nye ko nih, seves la dengar

kak g : mak harap ko tak sedih guling2 atas lantai tau, mak nak pergi Osolia!!

si cantek : eleh propa, ko hengat aku nak percaya?

kak g : ya ampon pondan!! siyes la!! mak nak ikut daddy jack sambung blaja EMPAT
tahun!!

si cantek : yeker????? matilah aku ingat propa!! tapi knp lambat bg tau? students ko?

kak g : tulah takut nak bg tau, takut ada yg terjun bangunan plak, tak pon paut
kaki aku masa kat airport nnt...

si cantek : takper la jah, for good pergi la...mak relakan...


itulah yang kami chat kat FB! katanya jangan bg tau orang dulu even Awin pon xtau sebab dia nak benda tu keluar dari mulut dia sendiri..and..aku orang kedua tau selepas mak yan...

OMG!!! aku akan merindui KAK COACH! perempuan yang suke libas2 handbag depan aku kalu dia beli beg baru..dia mmg ratu COACH! dengan sapa lagi la agaknya aku nak cerita pasal dunia fesyen nih? pasal branded stuff! pasal sale kat mana2 butik or mall! memondan kat dalam fakulti sampai mengilai2! paling aku rindu...VICTORIA SECRET dia yang aku selalu curik !!! kakak, ko rindu aku tak nnt? haihhhh...dengan sapa jugak la aku nak bertepuk tampar kan?

tak per, aku dah sediakan napkin, kain batik, towel dan segala jenis kain bila aku nangis nnt...

MARC JACOBS AKU MANA???!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!