Friday, March 19, 2010

Mood Kimak

aku cuma tak paham, lelaki kalu ada masalah bajet boleh simpan and selesai sendiri..sumpah tak paham! kalu perempuan plak sibuk nak canang masalah dia kat orang sampai beromen dengan laki sendiri pon nak cerita kat orang seolah2 dapat title MISS WORLD! sangat la kezian...kalau macam tuh kenapa tak cerita kat umah beras tinggal berapa butir, berapa helai thong ko ada, garam kat rumah tinggal berapa helai...senang kan? itulah masalahnya...kalau lelaki plak, diam, control mood, isap rokok, isap tetek..bajet xde masalah padahal wayar kat dalam kepala dah serabut mcm bulu jembot! huh! ada kawan, kiri ada kanan pun ada..kat atas plak Tuhan yang maha pencipta akan mendengar segala masalah ciptaan nya tapi tak salah kan masalah tu share sama2?

bosan-bosan..aku yang gila bercakap dan suke membazir air liur nih nak jadi apa kalu xde orang nak layan aku? cakap dengan rokok and kad top up ker? damn! hidup ni sekali, waktu tak boleh nak putar balik..kalu anda rasa nak mampos besok, silalah tinggalkan segala wasiat 'berjuta' kalau ada....pasni aku nak cipta mesin yang akan angguk, yang boleh gelak dan tak berhenti selagi aku tak tekan butang 'pause', nak pergi zoo negara lepak dengan buaya, babi hutan, monyet..konfirm dorang terhibur dengan aku..biarlah orang nak kata aku gila janji aku happy..jalan kat dalam zoo cakap 'hi' kat semua binatang..pastu ajak dorang pergi lepak Starbucks sesama..gajah boleh duduk atas meja, zirafah boleh bersila pastu badak air boleh isap rokok sampai sempot..gila kan? air? mocha frap sorang 1...

aku jiwa kacau bukan sebab bercinta lagi pon bukan sapa nak pon, maklumlah aku tak tepek bedak sejuk kat muka bila nak keluar umah, tak pakai lipstik kat pipi, tak bubuh eye shadow kat bibir..aku jiwa kacau sebab jiwa aku kacau..funny2! funny ker? kepala hotak kau..kalu mcm nih lah kehidupan nye... aku nak pindah London lagi 5 minit..so bye2..i nak fly dah nih.take care and do miss me!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!