Sunday, March 21, 2010

Makan tuan ye?

bajet nak pergi kerja macam nak pergi konsert beyonce kalu boleh nak pakai dress teros! nah! amik kau, kaki be RENGKAK sebab depan kasut tu ketat sangat! hampir menitis air mata jantan i ..sumpah la sakit, ni lah namanya makan tuan...taubat nak pakai dah..

8 hengget terbang macam belalang aje..beli majalah nye pasal..ala, post lepas kan aku cakap majalah yang aku cari xde...tahan perot sebab nak beli jugak majalah tuh..yes!! still dalam tema 'bitchwalk bersama kaki yang bengkak'..tetap!!!

kalau lah aku nas ahmad yang 24 jam dengan microphone and camera je kan bagus, ceritanya aku naek bus free dari Mid valley ke LRT Bangsar, bersama juga beberapa' pelancong Bangladesh'..korang rasa apa dia buat sampai aku nak cam dgn mic tuh? KOREK HIDUNG SUDAH!! konfiden korek idong dengan takde sabdu, macam layan ganja je rasanya kan..berketul-ketul..dapat sebutir, korek lagi sebutir sampai la di kata 'huh'! maknanya puas! bagus la..pasni aku nak berak dalam bus..so sapa nak tengok silakan la..freeeeee aje!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!