Saturday, March 20, 2010

Strawberi Taik

Straberi taik sebenarnya buah yang dicicah dengan coklat, buatan sendri pastuh beli la cokelat Cadbury..nama tuh si husband yang bagi, manusia yang suke calit taik idong kat aku, korek hidung di depan Pavilion, garu ketiak depan mana2 awek..so the! rambut dia yang aku kaler kan pon dia kata kaler berak..bodos tol! pantang nampak kaler cekelat sume kata taik la, berak la..kalu pink? punai ker?

sambil makan buah yang masam tapi sedap serta mahal itu, memikirkan kan la segala memori yang dah penat tengok manusia berkebaya di pagi buta, ber make-up sejengkal, bertumit tinggi and for sure lawa belaka la...giliran aku sepatutnya hari ni tapi x mungkin kot? laen kali la...kat tangan aku ada kesan accident 5 tahun lepas yang agak sweet tompokan nye sampai ramai yang jatuh cinta, so aku nak kene pg Zimbabwe untuk buat laser..

lepak ber5, dua lelaki, dua perempuan dan satu insan istimewa yang konpius jantina..tak drag tapi lembut gemalai macam sutera..sutera ker? ada 2 pasangan dan insan istimewa tuh sebagai bunga telor..pak...pak..gebom..gebom..gebom...bersanding lah mereka walaupon kadi nya xde..aku la saksi, aku lah mak andam, aku lah penanggah dan yang laing penting 'pengaring'!!! hahahaha..siapakah aku?

mata aku dah semakin lebam macam jibam sebab tak cukup tido, di siang hari join ibu mengumpat dengan mak-mak, malam plak aku buat persidangan dengan 'wanita dan lelaki' dari parti "KAK BONDA"...so? dah xtau nak tepek tepung apa kat muka nak cover segala jerawat dan sensawat ( apa tuh?) kat muka, adik lelaki aku plak tak pernah-pernah sebelum tido sapu bedak kat muka tetiba malam tadi dia sapu..dah kenapa? didikan sangat kan? maklumlah susah mempunyai kakak jelita ni...moga-moga kulit anda gebu macam pau yer bukan macam apam..hahahaha

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!