Thursday, March 11, 2010

Kalau Dah OK , bagus la

bangun pukul 8.30 dengan harapan akan ke kelas, naek bus berhimpit dengan 'pelancong' dari Nepal, Bangladesh, Indonesia dan beberapa negara asia yang laen...wangi nye 'semerbak'..entah perfume dari planet mana entah di belinya perfume tuh..baju plak ada fesyen tompok2 cat ngn lumpur..siap yang berkemeja bagai bersama kasut kulit berkilat lagi..hahahha..aku? gelak dalam derita la gamaknya!

ok, sampai je kolej kebanggaan kawan2, masuk clas tapi xde orang..mana pergi semua orang? xkan la kene bunuh dengan kejam kot sampai xde kesan pon? dengan credit yang xde bitchwalk pg fakulti..konfiden masuk teros pg table gina! borak punya borak...merumpat punya merumpat..nah!! VICTORIA SECRET and CD untuk aku!! dalam hati ni dah berbunga kembang kiambang dah!! wat a give..thanks a lot!!! banyak dah ko tolong aku jah...tetiba dia bg Journal yang di buat masa sem abad yang lepas..hurm..masa tuh, english berterabur habuk!!! nak jugak cakap omputih...rasakan la.hahaha..

dengan hati yang ala2 kecewa sebab David Bekham mintak cerai tuh, sambil berjujuran air mata naek bus...belek la journal tuh..nak nangis pon ada..nak gelak pon ada..rasa bodoh pon ada..tapi apa yang aku tulis dari mula so far sampai sekrang mcm tuh jugak manusia2 tuh..makna nya aku tak salah anggap kat mereka..yang hati busuk bangkai ada, dengki pon ada, story mak janda pon ada..funny2!!

sampai KL jer teros msj pujangga hati..Mael, dia ajak lepak and satelkan semua keje2 dia sebab hari khamis je dia cuti...jenjalan kat KLCC, macam biasa aktiviti mingguan..ngorat orang sane, hi sane, hi sini..kitorang mmg muka tebal nak ngorat orng..bukan sundal! lepak pavi, dia belanja Stbcks...merasa la jugak walaupon baru semingu tak minum air mahal..hurm..perasaan sekrang bercelaru..nak pilih dia or Brad Pitt..dan tak mungkin aku nak pilih Angelina Jolie kot?

2 comments:

jangan komen kalu tak paham!