Sunday, March 28, 2010

macam mana entah kesah nya aku tuh?

alhamdulillah, aku dah keje sekarang, cari duit nak sara diri yang tak sedar diri yang nak idop macam orang kaya tapi sebenarnya xkaya mana pon! fine! penat yang teramat...surat khabar yang jadi bahan tatapan mata yang bertaik mata dah xde masa nak baca..bangun tido ingat kerja, balik kerja ingat tilam...asal nak masuk kerja je mesti gado dgn pak guard yang berok macam tak pernah tengok orang pakai pelik2...maklumlah kan, kalu dah nama tua kutuk tu kutuk la jugak..aku bukan kurang hajar tapi sikit je kurang hormat kalu dengan manusia2 yang macam tuh....

so, bila dah bz kerja, aku akan tumpukan kat kerja je!! dah malas la nak campur hal2 hanjengan yang buat otak jd bebal sambil tumbuk lesung nak tambah dosa punya pasal..bukan suke menyibuk tapi kalu orang dah citer dengar jer la..siap kan diri kene seksa kat neraka je besok kalu tak sempat nak taubat! so, puas hati dah baca sume benda2? aku heran? besar sperma pon aku tak kesah la wei...xnak salam? sudah......ko nak emo, aku pon nak emo! heran plak aku kan? bek aku tumpu kat kerja..kerja..kerja...

so? nak pergi perhentian? i confirm pergi..u? hahahahahahahahhahahahahaha

1 comment:

jangan komen kalu tak paham!