Thursday, March 25, 2010

kali ni aku boleh jamin dengan seratus juta peratus aku ada banyak cerita...

pertama, aku gagal menjadi kawan yang baik ker? huh! i just dun get it! aku cukup terasa hari ni..dalam hati ni dah remuk, berkecai dan punah segala-galanya..sudah la! nak berhenti buat baik dengan semua orang..kalau lah aku ada susuk yang boleh tarik orang nak berkawan and stick turut je apa yang aku cakap kan bagus? tapi tak mungkin kot..kawan yang baik akan sentiasa membantu, membetolkan dan tak mungkin berjimak sesama mereka kan? hurmmm..

kedua, biasalah kalu dah namanya budak nakal semua benda nak buat, so bajet2 orang akan takut dan sudah tentu nanti sebelum mampos ada jugak cerita nak ni sampaikan kat anak cucu...buli pondan, ejek pondan or apa2 lah...apa kata kalu kau jadi bapak pondan? or maybe ko jadi pondan? ko akan rasa apa yang mereka rasa..ini bukan rekaan dan tolong percaya wahai semua...selamat mencuba!!

ketiga, aku ada muka macam pelacur yang sangap kan duit dan sex ker? mungkin?! 'blO* Jo* aku boleh?!' biadap la sial ayat kau! kalu tak cukup ajar meh aku hantar pengasuh ZOO negara untuk didik ko berbahasa macam manusia skit....tak pon amik je air loji or longkang and minum! mana la tau rezeki kau boleh jadi bijak kan?

empat, aku suke kucing tapi tak mungkin berpeluang membelanya, cume kucing kat Hartamas yang kekwat bila aku belikan makanan kucing untuk dia tapi xnak makan, tapi kucing at Bangsar bagus, menerima pemberian manusia...nnt boleh jadi kawan kucing and boleh clubbing sesama kan? yes!!

lima, aku suke tengok orang bahagia, tapi aku tak reti nak bercakap pasal benda bangang tuh, ala2 romeo and juliet la..so not!! lupakan lah pasal benda tuh k? kalu ada yang special aku akan buat sidang akhbar k? but hari ni sedih, Mael keluar dgn sayang dia..aku? meroyan la kat umah!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!