Thursday, March 4, 2010

Kodak Lama

kodak lama aku mengisahkan mcm mane cinta boleh buat aku yang celik jadi buta! how? suatu musim yang tak dating dengan sesiapa, kawan, kawan dan kawan..satu musim plak yang pernah jadi bekas, call ajak jumpa, dating, lepak...will u marry me? fuck kan?!
i tot he was fake..tapi aku salah, dia realiti bukan alam maya! gembira tapi xnak exited dan terlalu teruja..just go with the flow...flow taik!

malas betol nak cerita macam pondan, hakikat nye?! sikit2 citer pasal hati dan perasaan..sorry la aku bukan minah bunga taik ayam yer...tapi tak cukup rock pon..abis? kali ni betol, aku nak larikan diri dari semua orang..nak jumpa nyai ( nenek aku) yang dah murka dengan aku..

nak cerita pon nak kene susun ayat, melayu ke omputeh ker yang penting x jugak boleh buat novel...kodak oh kodak..orang laen dah guna ditigal camera aku still nak citer pasal kodak! apa mau buat? ayat tu je yang sehabis klasik aku boleh bagi...

tak sangka betol, mingu nih ada 2 ending yang samar2 jawapan nya..damn! happy or pra happy...so, untuk melupakan nye aku kene lepakkkkkk!! senang kan?

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!